Ποιός από εσάς (και όλους μας) ΞΕΡΕΙ τι έγινε;

DISCLAIMER: ΤΟ POST ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ ΚΑΘΕ ΑΥΤΟ. Ο 15ΧΡΟΝΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΓΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ – ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. *ΔΕΝ ΞΕΡΩ* ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΩ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΔΑΣΚΑΛΕΨΟΥΝ.
Αναφέρομαι στο θέμα «της μόδας» των τελευταίων δυο ημερών.
Σκοτώθηκε ένα 15χρονο παιδί, πράγμα που είναι έως και συγκλονιστικό (συμφωνούμε όλοι), ΑΛΛΑ ξεχνάμε πολλές «λεπτομέρειες». Τις λεπτομέρειες αυτές θα τις πετάξω «ατάκτως» απλά σαν «τροφή για σκέψη» ΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΑ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΡΑ ΑΠΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΜΑΖΑΣ. Πράγμα για το οποίο γενικώς αμφιβάλλω (με ευτυχείς εξαιρέσεις πάντα).
«Άτακτες σκέψεις» λοιπόν:
Τι ώρα έγινε το συμβάν; Τι έκανε εκεί ένας δεκαπεντάχρονος από το Π. Ψυχικό; Εν μέσω μάλιστα επεισοδίων;
Εγώ στα 15 μου είχα πάει φυσικά στα Εξάρχεια αλλά αυτό είχε γίνει για τα μαγαζιά της τότε «φρέσκιας» Στουρνάρα (-η). Με την παραπάνω δικαιολογία φυσικά εκεί ήπια και τον καφέ μου κάποιες φορές (βλέπε πορτοκαλάδα – ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΩΝ ήμουν ε – τώρα στα 15 είσαι φλώρος και με μπύρα και θες «αγριότερα» πράγματα για να είσαι «μέσα»). Φυσικά με τον ήλιο ψηλά μια και οι φήμη του μέρους ήταν και τότε αυτή που είναι σήμερα.
Αυτό δεν σημαίνει ότι καταδικάζονται αυτόματα οι νεαροί που είναι στις 2 το βράδυ στα Εξάρχεια έτσι; Αλλά είπαμε… ένας δεκαπεντάχρονος, από το Π. Ψυχικό, αργά, στα Εξάρχεια, εν μέσω επεισοδίων… ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΕΝΑ αυτή η εικόνα ήδη είναι περίεργη;
Είμαι πολύ συντηρητίκουλας ή απλά ο κόσμος έχει ξεφύγει; Ή απλά πρέπει να βρίσκουμε τι φταίει κάπου αλλού και όχι σε εμάς;
Δεν θα φτάσω να πω γιατί ΚΑΙ οι γονείς δεν διώκονται – ο πόνος τους αρκεί – (υπάρχει νομοθεσία που να προστατεύει τους ανήλικους από κακή κηδεμονία), αλλά μήπως ξεπερνάμε και πολύ εύκολα αυτά που έγιναν ΠΡΙΝ (μέρες, μήνες και χρόνια πριν) στη ζωή του 15χρονου, ώστε να θεωρεί βόλτα ένα ξενύχτι στα Εξάρχεια ανάμεσα σε πρεζόνια και λοιπά καλόπαιδα;
Να ξεφύγω και να πω κάτι ημιάσχετο-σχετικό. Εγώ είμαι «μηχανόβιος» που λένε. Χρησιμοποιώ το μηχανάκι μου ακόμα και όταν χιονίζει. Αν πάω με 200 σε επαρχιακό δρόμο και βγει ένα τρακτέρ με έναν παππού από ένα χωράφι και πέσω επάνω του και σκοτωθώ (το παράδειγμα δεν είναι τυχαίο), ξέρω ότι η άμεση αντίδραση των άλλων κατά-κανόνα-αθώων συν-αναβατών μου θα είναι «α τον κωλόγερο, σκότωσε το παιδί» έτσι; «Βγήκε από το χωράφι και δεν κοίταξε.» «Να τον φάμε τον αλήτη» Δεν κατάλαβα… με τι τρόπο θα έπρεπε να κοιτάξει ΚΑΙ να δει εμένα που είχα μετατραπεί σε zuperman και πήγαινα με 200 εκεί που έπρεπε να είμαι με 45; Και τελικά θα με είχαν τιμήσει έτσι αν τα έλεγαν αυτά; Όχι. Θα με τιμούσε περισσότερο αν έλεγαν «σκοτώθηκε όπως ήξερε ότι μπορεί να γίνει με αυτό που έκανε», θα με τιμούσε περισσότερο αν έπιαναν τον γέρο και τον καθησύχαζαν να μην πάει από καρδιά για αυτό που έγινε, αφού τελικά δεν έφταιγε. Θα με τιμούσε περισσότερο να πουν ένα αντρικό «το βλάκα, είχε πολύ περισσότερα να κάνει αν ζούσε και τα έκανε αυτά σε καμιά πίστα». Όμως όχι, δεν είμαστε μαθημένοι έτσι.
Το παράδειγμα δεν αναφέρεται ως παραλληλισμός (δεν είναι ο μπάτσος ότι ο παππούς του παραπάνω), αλλά ως ευκαιρία να πούμε ότι με τους ίδιους κανόνες παίζουμε όλοι σε αυτή τη ζωή – κάποιοι μάλιστα με χειρότερους κανόνες, κανείς με καλύτερους.
Χτυπάω ξύλο για τα παραπάνω (φτου φτου και κουνιέμαι από τη θέση μου) και συνεχίζω…
…Συνεχίζω τις (βλακώδεις κατά πολλούς σας σίγουρα) σκέψεις μου. Πραγματικά πιστεύετε ότι ο μπάτσος ήθελε να σκοτώσει έναν άνθρωπο; Ειδικά ένα παιδί; Ένας πατέρας τριών παιδιών; Σκεφτείτε το λίγο παραπέρα από όσο σας επιτρέπει ο Ευαγγελάτος, δοκιμάστε δεν είναι τόσο δύσκολο: Είσαι 30-κάτι χρονών, έχεις παντρευτεί, έχεις κάνει οικογένεια, τρια παιδιά, το βράδυ σε περιμένει ένα φαί και ίσως μια επίσκεψη στους φίλους σου, έχεις μια Χ μέτρια καριέρα που όμως θα σου εξασφαλίσει τη σύνταξη σου κλπ. και ξαφνικά λες ας σκοτώσω ένα δεκαπεντάχρονο. Έτσι ε;
Τόσο κουτόχορτο ταϊζει αυτό το κουτί; ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΩΜΕ;
Και μια και λέμε για το κουτί… Το έγκλημα όλων αυτών των «»»»»»»δημοσιογράφων»»»»»»» είναι μικρό; Δικάζουν, καταδικάζουν, ανακαλύπτουν αυτόπτες (και γιατί ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΚΥΡΙΟΙ για να προσφέρετε πραγματικά στην υπόθεση;…), έφτασαν μέχρι και να γράψουν ότι ο μπάτσος ήταν 1.5 μέτρο από τον νεαρό (πράγμα που έρχεται αντίθετα ΚΑΙ με το βίντεο που επίσης δημοσιογραφίσκοι έβγαλαν στη φόρα που δεν δείχνει βέβαια τίποτα σοβαρό, αλλά σίγουρα δείχνει ότι δεν υπήρχε τίποτα σε ακτίνα όχι 1.5 μέτρου αλλά και 15 μέτρων).
Εγώ δεν ξέρω ακόμα ποιος φταίει και τι ακριβώς έγινε. Δεν είναι καν δουλειά μου να το βρω. Θα μείνω εκεί.
Πάμε και λίγο πιο πέρα τώρα. Σκοτώθηκε ο μικρός όπως σκοτώθηκε. Όλα τα άλλα ΓΙΑΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΓΙΝΑΝ; Άλλη μια ευκαιρία για τους προστατευόμενους επαναστάτες μας; Τους επαναστάτες που δρουν μόνο όλοι μαζί ως μάζα, μόνο με σκεπασμένα πρόσωπα και κρυμμένοι εκμεταλλευόμενοι (ΠΗΔΩΝΤΑΣ εννοώ) άσυλα που δεν έπρεπε να είναι άσυλα για αυτούς;
Δεν καταλαβαίνω γιατί το αυτοκίνητο σου ή το αυτοκίνητο μου, που μπορεί να πήρα με δάνειο, που έχω ασφαλίσει στο μίνιμουμ για λόγους οικονομίας (άρα δεν έχω βάλει όρους που θα καλύψουν το ότι ένα Χ μαμακισμένο ήθελε να πετάξει την μολότοφ του επάνω του), πρέπει να γίνει ο τρόπος της ΔΙΚΗΣ ΣΟΥ επανάστασης;
Γιατί το καμμένο μαγαζί είναι επανάσταση; Γιατί η νεαρή υπάλληλος δεν χρειαζόταν να δουλέψει για να σπουδάσει σύμφωνα με την ΔΙΚΗ ΣΟΥ απόφαση; Γιατί η μεσόκοπη υπάλληλος (έστω και προϊσταμένη) δεν χρειάζεται μωρέ τα τελευταία της ένσημα και δεν έχει σημασία για σένα αν θα μπορέσει βρει άλλη δουλειά μετά;
Γιατί τελικά εγώ που βγήκα τη βόλτα μου και το να ξεφύγω από την καθημερινότητα ΠΟΥ ΜΕ ΠΝΙΓΕΙ και από το υστέρημα μου πάω να πιω ένα καφέ ή ένα ποτό στο κέντρο, πρέπει να αντιμετωπίσω τον τρόμο του να βρεθώ ανάμεσα σε μασκοφόρους με καδρόνια και ΜΑΤ με γκλοπ;
Να πάω και λιγάκι πιο πέρα. Τελικά ποιος θα μου αποδείξει ότι τα ΜΑΤ εμφανίστηκαν στην… ανθρωπότητα πριν τους μασκοφόρους με τα καδρόνια; (αυγό – κότα)
Τελικά αυτό που προστάζει αυτή η κοινωνία είναι να είμαστε περισσότερο πειθαρχημένοι ΟΧΙ ΣΕ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΤ. Αλλά στο ότι πρέπει να σεβόμαστε το διπλανό μας, όπως και τον εαυτό μας. Γιατί δεν ισχύει ούτε το πρώτο ούτε το δεύτερο. Αυτό πάει και σε μπάτσους και σε «αντιεξουσιαστές» (μη χ*εσω) και σε όποιον θέλει να αλλάξει κάτι, αλλά ΚΑΤΑ ΚΑΝΟΝΑ, δεν έχει αλλάξει τίποτα στον εαυτό του. Είναι ένα πρόβλημα ΒΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΛΩΤΑ ριζωμένο.
Τελειώνοντας να πω ότι τίποτα δεν μειώνει το ότι σκοτώθηκε ένα παιδί και ένας άνθρωπος ΠΟΤΕ και με καμία δικαιολογία δεν πρέπει να πεθαίνει όντας παιδί, αλλά είναι ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΡΟΙΔΙΑ από την κοινωνία μας (ναι εμάς ΚΑΙ ΕΣΑΣ λέω) να σκίζουν τα ρούχα τους για τον κακό μπάτσο, όταν ΠΟΛΛΑ δεκαπεντάχρονα φεύγουν κάθε μέρα από τα ναρκωτικά της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ, από τα αυτοκινητιστικά (είτε ως πεζοί, είτε ως συνεπιβάτες, είτε ως ανεύθυνοι οδηγοί και αναβάτες) ατυχήματα της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ κλπ.
Συγχαρητήρια, βρήκαμε ένα ακόμα θύτη (ξέρουμε ήδη ότι είναι θύτης γιατί το είπαν τα κανάλια) να γίνει θύμα της ξεφτίλας ΜΑΣ. Ένα τρόπο να φτύσουμε επειδή δεν μπορούμε να φτύσουμε τα δικά μας μούτρα.
Είναι από τις στιγμές που ήθελα να μπορώ να πω «δεν είμαι από εδώ είμαι περαστικός από άλλο πλανήτη» αλλά είμαι από αυτόν εδώ και από αυτή εδώ τη χώρα και κανονικός συνένοχος και εγώ σε ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΕΛΟΙΟ οικοδόμημα.
DISCLAIMER: ΤΟ POST ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ ΚΑΘΕ ΑΥΤΟ. Ο 15ΧΡΟΝΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΓΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ – ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. *ΔΕΝ ΞΕΡΩ* ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΩ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΔΑΣΚΑΛΕΨΟΥΝ.

7 thoughts on “Ποιός από εσάς (και όλους μας) ΞΕΡΕΙ τι έγινε;”

  1. Συγχαρητήρια για την δημόσια προβολή του αυτονόητου. Θέλει κουράγιο στις μέρες μας η δημοσιοποίηση του…

  2. ευχαριστώ – ήδη έγινα κακός σε κάποιους (μάλιστα κατ’ αυτούς δεν έπρεπε καν να πω την άποψη μου… πολύ περίεργη Δημοκρατία θέλουν αυτοί που θέλουν Δημοκρατία τελικά)

  3. Ego pedia ksero oti pethane enas nearos… apo ena «eidiko» frouro, o opoios pirovolise en psixro.
    Opos oloi katalavenoume, ayto o anthropos einai dolofonos,kai apo tin stigmi pou forage to sima tis elinikis dimokratias,tha prepei na timorithei paradigmatika.
    Girizontas omos to kerma,vlepoume kai tin ali opsi tou, pou einai enas 15xronos (theos xoreston) o opoios kikloforouse sta eksarxeia (den exei simasia to meros alla h praksi tou) kai petouse XORIS logo petres sto peripoliko, to opoio einai ekei ekso gia tin prostasia olon mas… ena peripoliko to opoio plironoume kai tha plironoume oloi mas, kai exoume tin APETISI na kikloforei stous elinikous dromous.
    Meta tin logomaxia tin opia anaferoun oti egine,akolouthise to disaresto gegonos.

    To thema omos einai, oti OLA ayta ta skinika,den eginan gia ton adikoxamo tou 15xronou.

    Alla giati kapoioi,psaxnane eukairia,opos kai me to politexneio,na vgoun ekso kai na ta spasoun ola,nomizontas oti etsi ginonte antres… kai krivomenoi piso apo ton titlo tou antieksousiasti, to pezoun kai ideolooi kiolas…

    Thlivome pragmatika gia tin empolemi katastasi tou kentrou tis Athinas (oute to Detroit den htan etsi)

    As skeutoume oloi kati akoma. Tin periousia OLON ayton ton opoion kaikan amaksia ‘h ta magazia tous.
    Gia ta amaksia,ta anefere kala o NLS,alla gia ta katastimata tha ithela na ta po kai go.
    Enas katastimatarxis sto kentro tis athinas (xoria oti plironei trela enoikia) teties meres stolizei to magazi tou, gia na mpoun mesa oi merokamatiarides, me to doro ton giorton, MIPOS kai poulisei tipota kai na kanei kai aytos giortes…
    Ayta ta «asteria» ton eksarxion, me aformi ton 15xrono kai to «pisteuo tous» (antieksousiastes min x3s0) kaine ta magazia tou kosmou, o opoios vriskete me kameno magazi,mia stenaxoremeni oikogenia, ena prosopiko to opoio perimenei na plirothei KAI na parei kai doro, kai mia trapeza pou tha tou zitaei ta 50000euro (to elaxisto) pou danistike prin apo tis giortes gia ton stolismo tou magaziou.
    Pite mou tora emena,poios einai o distixismenos telika,kai poios o antieksousiastis?!?!?!

    Kai ena akoma erotima,GIATI spasane magazia me hlektroniko eksoplismo (kinita TV ktl), ATM trapezas, kai periptera? mipos thelan kinita tv leyta kai tsigara???? leo ego tora….

    Tespa, epanalamvano oti DEN dino dikio ston «eidiko» frouro, thlivome gia ton xamo tou nearou (theos xoreston), ALLA EPISIS thivome kai gia tis adikoxamenes periousies ENO PARALILA ekneurizome me tin katastasi tin opia epikratei sto kentro tis athinas (kai h opia mas kanei rezili PAGOSMIOS).

    Ta simperasmata dika sas…..

  4. Paidia ego leo oti prepei na organothoume, na bgoume stous dromous kai na plakothoume me ta skoupidia kathe eidous (vlepe anarxokomounia, allodapous klp). To ekanan idh epytixos oi Patrinoi. Dystyxos oi dhmosigografoi kai oi ilitheies sinidiseis poy aytoi diaplathoun, theloun timoria me to «ftero» stous taraksies. Gi ayto kai den tolmaei kai h kybernisi na dosei to ok sta mpatsika na epitethoun stous taraksies. Gia na mhn prokalesoun tis antidraseis ton vlakon tou typou kai ton kommatarxon.
    Symperasma: dystyxos sthn Ellada den yparxoun polloi Ellhnes akoma. Yparxoun malakes elladites pou akoune san ta probata tous tsopanareous tous. Paidia, oute oi germanoi den ekanan tetois bandalismous. Sevastikan mia istoria, den kapsane mouseia, den kaspane vivliothikes. Oi filoi mas oi anarxoknites (ta synhthi aionia foititoskoupidia ton sxolon) exoun allh apopsi omos. Kai fysika ayta ta kanoun mexri na dioristoun se mia doulitsa sto dhmosio. Tote ginontai pasok kai nd.
    H pagkosmia taksi kanei kala th douleia ths. Paidia as organothoumeeee. Na apaithsoume thn katarghsh tou panepistimiakou asylou gia na katharisei ligo o topos. Kai fysika oxi alloi allodapoi, tha mas fane mesa sth xora mas reeeee.

  5. μην πάμε στο ξενοφοβικό τώρα – και εμείς ως Έλληνες, μετά το 50 με την μετανάστευση φτιάξαμε την Ελλάδα (όσο τη φτιάξαμε)

    εγώ θα πω κάτι άλλο που πράγματι δεν το ανέφερα (ενώ ΕΧΩ γνώση από το θέμα) και καλά έκανε και μίλησε ο Μωυσής για αυτό

    οι χλιδάτοι μαγαζάτορες στην πλειοψηφία τους μόνο χλιδάτοι δεν είναι – ο πατέρας μου είναι εμπορικός αντιπρόσωπος ρούχων (μέχρι του χρόνουν αν τον αφήσουν να πάρει σύνταξη) και έτσι ξέρω από ΠΡΩΤΟ χέρι την κατάσταση…

    ξέρετε ότι μόλις αυτές τις μέρες λέγαμε για το πόσο καιρό έπρηζε ένα μαγαζί για να του βάλει λεφτά ΓΙΑ ΡΟΥΧΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΠΡΙΝ ΕΝΝΙΑ ΜΗΝΕΣ; ξέρετε τι είναι να χρωστάει 5-6-8-9 χιλιάρικα και να σου βάζει… 150 ευρώ; (και μετά από κάνα μήνα κάνα 300άρι ΜΕ ΠΡΙΞΙΜΟ πάλι κλπ.;…) …τώρα αν σε αυτόν τον άνθρωπο του έκαψαν το μαγαζί τι πρέπει να πούμε; δεν μπορούμε να πούμε τίποτα… πρέπει ΟΛΟΙ μαζί να κλαίμε

    πρέπει όλοι αλυσιδωτά να πάμε για φούντο έτσι;

    δεν καταλαβαίνω γιατί ανεχόμαστε τέτοια ΣΚΑΤΑ (γιατί δεν μπορώ να τους λέω ανθρώπους) που κάνουν τέτοια πράγματα – δεν καταλαβαίνω πραγματικά

    δεν ξέρω τι πρέπει ή τι μπορεί να γίνει – ξέρω πόσο θα μπορούσα να έχω ξεφύγει εγώ αν έβλεπα να καίνε την δική μου ζωή (που τώρα την καίνε έμμεσα)

Τα σχόλια έχουν κλείσει.